About Me

My photo
Malaysia
Agen sah Dianz Vitamin ............

Monday, January 11, 2010

yummy yummy

ariq suka sangat makanan yang berasaskan sup, sup ayam ke, sup ikan ke, sup sayur yer, tak kira apa jua masakan yg berbunyi sup dia akan suka, makanan berasaskan lemak dia kurang suka contohnya macam masak lemak ke, masak kari ke,... ikut perangai macam saya kot, sy tak suka sangat masakan yg berasaskan santan ni, saya lebih suka makanan berasaskan air...heheh

k la... gmbr kat atas tu sup makaroni, ariq suka sangat makan sup makaroni tu, dalam sup makaroni tu saya campur dengan jagung, karet n ayam, cara masak sup ni mudah je, tumis bawang putih pastu mskkan ayam pastu masukkan air, pastu masukkan la bahan yg saya sebutkan tadi tu..... jgn lupa mskkan gula garam skit, kalau tak nak mskkan gula pun tak pe sbb jagung tu dah blh buat kuah tu rasa manis jagung....

semangkuk tu ariq makan tak cukup, dia nak tambah lagi, tapi saya dah tak bagi...hehehhe... sbb dah petang tak leh bagi mkn bnyk2, karang susah nak tido mlm...

1 comment:

Farra Dhelina said...

sama lah dgn mirza..suka sup..hari2 bekal kan dgn bbystr pun dgn sup ayam ;)