About Me

My photo
Malaysia
Agen sah Dianz Vitamin ............

Thursday, August 2, 2012

sedap upanya...

Assalamualaikum.....

kenapa saya buat tajuk entry macam tu erk..... ermmmm.....

selama ni saya biasa dengar orang masak ikan patin masak tempoyak, ikan patin masak asam, ikan patin masak lomak cili api....... tetapi saya tidak pernah dengar orang masak ikan patin masak kari...... tapi saya tak pulak kata tak ada orang yg masak ikan patin masak kari cumanya saya tak pernah nampak or makan or dengar org masak kari.......

saya dengan beraninya telah masak ikan patin masak kari..... fulamak sedap ......lagi sedap dari masak lomak, tempoyak atau asam... isi dia langsung tak bau hanyir..... kenapa saya boleh nak masak kari....

sebabnya saya tak berapa suka masak tempoyak, lagi2 di bulan puasa ni saya tak berapa  berselera nak makan, mungkin sbb badan dah penat, jadi selera makan pun terbantut........ kalau saya msk tempoyak saya takut langsung tak leh nak makan.... heheheh

kalau kawan-kawan nak masak ikan patin masak kari saya memang suggest kan sangat2.... sbb sedappp ......   hehehe

No comments: