About Me

My photo
Malaysia
Agen sah Dianz Vitamin ............

Wednesday, January 27, 2010

perbualan suami isteri

6.35 pagi - encik hubby baru pulang dari kerja. saya sambut suami di muka pintu, salam tangan encik hubby...lepas tu hubby tanya

papa : ma, mana budak bushuk?
mama : tido lagi
papa : aik.... lambat bangun, selalu dah bangun...
mama : a'a dia bngn td... baru tido blk
papa : patut la.....

mama : pa... nak minum air milo tak?..kalau nak mama nak buatkan..
papa : buat air kopi la...kopi ada kan
mama : ada.......
papa : papa nak keluar blk jap g ni...mama g keje pa keluar skali...
mama : ooooooo

7.15 pagi - saya bersiap untuk ke kerja. en hubby cek air kereta dan panaskan enjin.....encik hubby kejutkan ariq dr tido... hubby sayang2 ariq, saya salam tangan en hubby...

*** itu sahaja perbualan sy dengan encik hubby......... hari-hari sebelumnya pun...saya dengan hubby memang jarang berbual...hubby jenis pendiam...xcakap banyak...cakap bila perlu sahaja....

*** pagi saya pergi kerja, hubby pun kerja... petang saya balik, hubby belum balik...bila dia balik saya dan anak tengah tidur...... jadi bila masa saya nak bercakap banyak dengan dia......

2 comments:

Lgost said...

xpe.. weekend still bole borak kan..

* ainul AB * said...

terpaksa la kita korbankan masa demi mencari rezeki kan *(^_^)*