About Me

My photo
Malaysia
Agen sah Dianz Vitamin ............

Friday, April 15, 2011

baby ariq :)

Dah lama rasanya kan tak citer pasal anak bujang saya yang sorang ni. hehehhe sejak nak dapat adik ni ariq memang menjadi-jadi manjanya tu. Hai la, penat saya dibuatnya. Bermacam-macam perkara yang boleh menaikkan kemarahan saya yang dibuatnya. Sajer je dia buat untuk menarik perhatian saya..... nak marah tak sampai hati, tapi kadang2 tu kena juga marah ........ hehehhe barang keperluan bayi yang saya beli semua dirasmikan oleh ariq dulu. saya beli pampes, dia nampak pampes dia kata tu pampes ariq, ariq nak pakai pampes, walhal dia dah free CD sejak 1 thn 8 bln lg..... bila dia dah mengamuk menangis2 nak pakai pampes terpaksa la saya pakaikan pampes tu kat dia, bayangkan la, pampes saiz S dia pakai... mana nak muat, pelekat tu terpaksa lekat kat paha dia... bila nak yak ke, nak cing ke, dia bukak pampes tu, pastu suruh pakaikan balik....... saya beli botol susu, dia kata tu botol susu ariq, mengamuk2 nak minum susu dalam botol, selalu minum dalam cawan je, bila dah mengamuk2 cam tu tu, terpaksa la layan dulu kerenah dia.... sama gak baju baby ke, stoking baby ke, tuala baby ke... semua dia kata dia punya, semua dia nak test dulu. yang kelakar tu, dia pakai stokin baby, muat kat ibu jari dia jer.... hehehhe kesian kat baby, semua barang baby dah dirasmikan dulu oleh abg ariq......

3 comments:

the3imans said...

besar dh ariq...rambut dh lebat...lain pulak muke die skrg

wardah said...

a'a lain muka ariq...dah bujang...tula, di dah dapat rasa kot..nk dpt adik...

sue said...

ejan : semua org kata muka ariq dah nampak lain sekarang...

wardah : dia dah omey macam mama dia kan.... ekekekkekek