About Me

My photo
Malaysia
Agen sah Dianz Vitamin ............

Thursday, April 7, 2011

alhamdulillah

salam.... lamanya tak update blog kan......... mesti korang rindu nak baca blog saya kan.......ekekek alhamdulillah setelah hampir 9 bulan menunggu, akhirnya saya dapat jugak bali ke nilai.... skang saya bertugas di nilai......... nak g keje dekat skit ngan umah..... perjalan nak g keje dr umah ambik masa lebih kurang 10 minit je...... hehehhe dekat kan...... korang jangan jeles tauuuu kalo tempat keje korang jauh dr umahh......... pengorbanan saya selama ni berbaloi-baloi juga akhirnya......... kesusahan saya selama ni dibalas dengan kesenangan juga akhirnya........... terima kasih ya Allah..... aku bersyukur sangat di atas kurniaan yang kau limpahkan ......... Amin......

2 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah kak su.happy for you..

sblm sy pon kt sethn bertapa kt dayabumi.ulg alik ulg alik..hy Allah yg tahu betapa letihnye rs even flexi hours..p skrg dekat sgt ngn umh..mmg best kn..ngeee~..

all the best kak su..

masz14 said...

jelesnyegn korang.. hih hih..