About Me

My photo
Malaysia
Agen sah Dianz Vitamin ............

Thursday, November 19, 2009

pagi ni

salam,

dua menjak nie cuaca memang sejuk, hujan tak henti2 dari membasahi bumi.... tidur malam pun bertemankan dengan cuaca yg sejuk, selimut memang menjadi kawan setia ketika tidur...

semalam saya sakit kepala, walaupun saya sakit kepala, saya tetap datang ke kerja, sakit kepala sebelah kiri (migrain)........ waktu tidur semalam saya berdoa agar bila sy bangkit dari tidur pagi nie sakit kepala tu hilang...... bagun tidur pagi tadi... dengan bermalas2san saya bangkit dari tidur sebab cuaca sejuk mmg sedap di ulit mimpi, tapi sy tak blh nak layan nafsu tidur sngt, kalau dilayan nafsu, semua kerja tak siap...hhhmmm,,, bila bangun tadi sakit kepala saya masih ada.......sakit kepala nie tak ilang lagi......saya gagahkan jugak diri utk bgn.. dgn mls sy bgn pergi ke dapur nak msk makanan ariq, buka paip air, air pulak tak der... air dr semlm tak der....... terjelepuk sy didapur, tak tau nak buat apa.... dgn kepala yg tengah sakit, dgn air yg tak ada... xblh nak buat apa................

last sy buat keputusan msk nasi bubur je untuk ariq.... bsuh beras dgn air msk yg ada... msk nasi bubur pun dgn air msk yg ada...... selesai msk nasi bubur ariq........ sy pulak bersiap2 utk ke kerja.........

No comments: