About Me

My photo
Malaysia
Agen sah Dianz Vitamin ............

Monday, November 30, 2009

anakku ceria give-away contest

INI ENTRY MELEKAT.. ENTRY BARU SILA SKROLL KE BAWAH ERK


salam, hari ini hari contest sedunia... ahakss!!!!....., ariq pada saya seorang bayi dan kanak2 yang ceria, bibir ariq akan sentiasa mengukir senyuman yang manis untuk saya.. ekekek, tawa hilai ariq sentiasa menjadi penawar kepada saya tika saya penat baru pulang bekerja, tika saya tengah marah en hubby, tika sy tengah tension2... bila sahaja dengar suara ariq, ilang segala duka dan nestapa..... gmbr yg sy nak tempek kat sini pada saya sngt kelakar sebab mulut ariq senget2 bila tergelak... jom layan gmbr ariq

nama : muhammad ariq anuar
umur : 12 bulan

gambar di bawah ni adalah untuk tatapan umum je... sekadar nak berkongsi dengan mereka2 yg mengikuti perkembangan ariq. gmbr diambil oleh papa, waktu nie ariq tengah bergurau dengan papa.... ariq sngt girang sekali dapat bertemu papa.. yerla, masa papa dengan ariq sngt terhad sekali.. jadi bila papa ada peluang, bila papa ada kat rumah, papa melayan anak bujang dia je la... mama papa tolak tepi dah..... mama tak kisah pun sbb apa yg penting ariq mendapat kasih sayang yg secukupnya dari papa n mama...

sila klik pada imej utk imej yg lebih besar

siapa2 yg nak join contest ni blh la klik pd banner diatas
jom join ramai2 untuk menambahkan lagi kenalan... :)
Syarat-syarat untuk menyertai contest ni yer :-

1.Terbuka kepada ibubapa yang mempunyai anak/anak sedara/ di bawah usia 24 bulan.
2. Satu contestant 1 entry sahaja
3. Contest bermula dari 22 October 2009 sehingga 22 November Nov 2009
4. Proses pemilihan pemenang akan dilakukan oleh juri-juri yang dilantik oleh penganjur.
4.Gambar pemenang akan dipamerkan di blog penganjur
5.Proses pemilihan pemenang oleh juri adalah muktamad

1 comment:

NMK said...

thank yuo n salam kenal.good luck ye