About Me

My photo
Malaysia
Agen sah Dianz Vitamin ............

Wednesday, March 10, 2010

sunyinya....

alamak bnyknya sawang labah-labah kat blog ni....heheheh, dah lama erk sy tak update blog, kemalasan setinggi gunung himalaya melanda diri saya untuk mengupdate blog....hehehhe

hari isnin saya datang ofis lambat dari biasa walaupun hari-hari yang biasa memang lambat, saya ada urusan di bank nilai pagi tu, bila sampai ofis dalam pukul 10.30 am pintu ofis masih lagi berantai, selesai je saya buka pintu ofis terus saya talifon ijan tanya dia dekat mana,

saya : hello ijan, ijan kat mana tu?
ijan : org kat training ni, org kena join jugak training ni.
saya : ooo yer ke, bila ijan dapat tau kena join?
ijan : semalam org dapat msg....

itu la antara perbualan sy dgn ijan,

pada hari tu saya seorang diri je berada di ofis sambil ditemani oleh meja, kerusi, pc...huhuhu.......sungguh sunyi sekali ofis pada hari tu sebab tak dengar suara ijan yang dok berceloteh, tak dengar suara wardah dok gelak, tak dengar suara pakngah yg suka perli org, tak dengar suara bos sebut "oooo yer ke"...hhhmmmmm memang... sunyi la ofis pada hari tu.......

walaupun saya seorang diri je berada di ofis, saya tetap buat kerja-kerja saya......almaklumlah, saya perlu cleankan kerja-kerja saya sampai hujung bulan ni.........pada hari tu saya memang jadi staff yang baik la.....hahahaha, leh dapat award employe of the year la sbb saya tetap berada di ofis mcm biasa dan balik mcm biasa walaupun pada hari itu saya bawa kereta dan boleh cabut awal dari ofis.......sbb apa sy ckp leh dpt award employe of the year, hahahha sbbnya sebelum-sebelum ni, pantang ada peluang nak blk awal ajer keje dia........heheheh

bos jgn marah naaaaaa.........hehehe

No comments: