About Me

My photo
Malaysia
Agen sah Dianz Vitamin ............

Thursday, February 11, 2010

aksi selepas mandi


dah lama rasanya tak update blog... terbanyak kerja pulak kat ofis sekarang ni.....

sebenarnya tak ada cerita menarik pun yang hendak diceritakan ......

gambar kat atas tu diambil selepas ariq mandi.. ariq ni kalau lepas mandi bukan main payah lagi nak pakaikan dia baju...... berkejar satu rumah la kalau nak pakaikan dia baju.....

pernah satu hari tu, saya bukak pintu nak ambil CD yang tengah bersidai kat ampaian.... bila saya masuk dlm rumah, saya tengok ariq dah tak ada....cari dalam rumah pun tak ada....

bila saya jenguk kat luar saya tengok ariq dah ada dekat pintu pagar yg dekat depan....dengan telannjang bulatnya...dengan berkaki ayamnya........

saya apa lagi...bekejar la nak ambildak ariq ni...dia nampak je saya nak ambil dia...makin laju la dia berlari nak bukak pagar tu.........

bila pk balik kelakar betul...nak tergelak pun ada bila tengok dia dengan telanjang bulat mcm tu...

No comments: