About Me

My photo
Malaysia
Agen sah Dianz Vitamin ............

Monday, December 21, 2009

taski

salam,

hari hari pertama ariq berada di taski. sebelum ni ariq di jaga oleh kakak ipar merangkap mak sedara ariq, kemudian bila sy berpindah ariq dijaga oleh kak mariah. kak mariah dah tak dapat nak jaga ariq sbb tahun hadapan anak kak mariah awatif akan memasuki alam persekolahan. jadi susah untuk kak mariah menjaga ariq sebab kak mariah kena uruskan anak dia, menghantar awatif ke sekolah, menjemput awatif dari sekolah, selain itu kak mariah ada anak kecik usia 10 bulan. jadi susah skit la dia nak jaga ariq.

setelah beberapa hari saya survey taski untuk ariq, akhirnya terjumpa sebuah taski di taman cempaka. taski ni dah beroperasi 11 tahun. dan sepanjang taski ni beroperasi, tiada lagi kedengaran berita2 buruk mengenai taski ni.

pagi tadi masa menghantar ariq ke taski, ariq melalak tak hingat dunia... suara dia satu taman kedengaran. sayu je sy dengar suara dia, tapi sy perlu cekalkan hati untuk meninggalkan ariq di situ...... harapnya tak lama la ariq melalak. sy berdoa supaya ariq dijauhkan dari segala perkara buruk yg sering sy terdengar di tv, radio mahupun surat khabar. amin.

2 comments:

mamaainamishanis said...

Ariq masuk taska plak kak?mm, doa2 mintak jauh benda2 xelok tu..

sue said...

yer la yat.... xda org nak jaga dia loni, tu yg kena hantar taska tuu..... mudah-mudahan dia dilindungi....amin