About Me

My photo
Malaysia
Agen sah Dianz Vitamin ............

Monday, October 19, 2009

cerita hujung minggu

salam,

hari sabtu lepas sedang penganut agama hindu sedang sibuk meraikan hari deepavali, saya dan ariq telah mengambil kesempatan untuk pergi jalan-jalan cari makan di rumah mommy qaisara. saya tak dapat nak drive kereta sebab ariq tak mau langsung duduk dalam car seat, ariq akan melalak sampai keluar anak tekak kalau letak atas car seat. jadinya pakcik ariq iaitu abg saya telah menghantar saya sampai komuter serdang, dari komuter serdang saya menunggu aunty ariq dtg jemput iaitu yana dan uncle faizal untuk ke rumah mommy qaisara.


aunty yana kat mana tu? ariq dah sampai kat komuter nie

di rumah mommy qaisara, ariq dapat berjumpa dengan sahabat lama dia iaitu asyraf yg telah pun sihat dari kecederaan yg di alami. ariq jual mahal skit bila tengok asyraf dan qaisara.. ariq lebih berminat dengan barang2 dan perkakas yg terdapat di rumah mommy qaisara.....asyraf lak sibuk dok mengorat qaisara..... memang romeo la asyraf ni......:D

di rumah mommy qaisara.. ariq mmg tak betah duduk diam... ada je kerja yg hendak dilakukannya.... sampaikan sy tak puas mkn nasi ayam n bihun sup yg dimasak mommy sara... mmg sedapp la mommy sara masakk.....

ariq dengan asyraf....

disebabkan qaisara satu2nya bunga yg ada... jadinya qaisara menajdi rebutan antara dua jejaka... qaisara masa asyraf dok ngorat dia... jual mahal jerrr dia.........

para ibu dan ayah mmg geli hati melihatkan gelagat mereka bertiga ni.....

ini la qaisara permaisuri idaman asyraf n ariq......

No comments: